.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودرو حامل موادمخدر با تیراندازی پلیس زمین گیر شد
شمال نیوز: در پی کسب خبری با همکاری اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی مبنی بر حمل موادمخدر توسط یک دستگاه سواری پراید، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی وارد عمل شدند.
 خودرو حامل موادمخدر با تیراندازی پلیس زمین گیر شد

به گزارش شمال نیوز،جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کاشمر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد خودرو حامل مواد مخدر با تیراندازی پلیس زمین گیر شدمخدر شهرستان کاشمر با اشراف اطلاعاتی اقدام به اجرای طرح مهار در چند نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرستان کردند.

سرهنگ مهدی قاسمی افزود:با توقیف یک دستگاه سواری پراید در محور کاشمر به بردسکن و عدم کشف مواد از این خودرو، ماموران به ارتباط راننده این خودرو با یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ پی برده و با کنترل محورهای مواصلاتی خودرو مورد نظر را مشاهده که این خودرو ضمن عدم توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار به سمت جاده های فرعی کرد.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از انجام عملیات تعقیب و گریز با تیراندازی به سمت این خودرو آن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند مقدار ۱۵کیلو و ۵۰۰گرم موادمخدر از نوع تریاک را که در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به توقیف ۲دستگاه خودرو در این خصوص تصریح کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری راننده متواری سواری پژو۴۰۵ تا حصول نتیجه ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.